Wysyłka i dostawa

Ile wynoszą koszty wysyłki?

krajWartość towarów (z VAT)Koszty dostawy (z VAT)
Polskaod 239,00 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł27,90 zł

* Podane koszty dostawy obowiązują w przypadku standardowej wysyłki. Mogą wystąpić dodatkowe opłaty, np. ze względu na wagę, rozmiar lub właściwości produktów. Informacje te można znaleźć bezpośrednio w opisie produktu.

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy dla poszczególnych produktów jest wyświetlany bezpośrednio przy produkcie. Przewidywany termin dostawy całego zamówienia będzie widoczny po wybraniu adresu dostawy oraz usługi transportowej.

Jeśli nie jesteśmy w stanie, nie z naszej winy, dostarczyć zamówionych towarów, ponieważ dostawca nie spełnił swoich zobowiązań umownych, możemy odstąpić od zamówienia. Poinformujemy cię wtedy o tym niezwłocznie.

Pamiętaj także o tym, że nasze paczki wysyłane są z Austrii. To oznacza, że podczas austriackich dni wolych od pracy nasz dział obsługi klienta jest niedostępny, a nasz magazyn nie wysyła paczek.

Moja paczka zaginęła. Co robić?

Proszę ponownie sprawdzić status swojego zamówienia. Możesz to zrobić poprzez zakładkę moje zamówienia w swoim koncie klienta lub skorzystać z linku, który znajduje się w potwierdzeniu wysyłki zamówienia. Jeśli w zamówieniu widzisz status „Dostarczone”, Twoja paczka powinna być już u Ciebie. Może jest u sąsiada?

Jeśli Twoje zamówienie nadal do Ciebie nie dotarło, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Sprawdzimy gdzie jest Twoja przesyłka. A jeśli zajdzie taka potrzeba, rozpoczniemy dochodzenie.

Moja paczka jest uszkodzona. Co robić?

Przykro nam, jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona w transporcie.

Czy jakieś produkty w paczce uległy uszkodzeniu?
Prosimy o natychmiastowe wykonanie zdjęć wszelkich uszkodzeń opakowania i przedmiotów. Uszkodzone elementy i opakowanie należy zachować. Potrzebujemy tego, aby ubiegać się o odszkodowanie. Tutaj możesz złożyć skargę dotyczącą szkody.

Czy Twoje produkty są nieuszkodzone?
Jeśli tylko przesyłka uległa uszkodzeniu i chcesz coś odesłać, możesz po prostu skorzystać z innego opakowania do zwrotu.

Dobrze wiedzieć: Jeśli w momencie dostawy Twoja przesyłka ma widoczne uszkodzenia, przyjmij paczkę, lecz dopisz swoje zastrzeżenia, np. uszkodzone opakowanie. Jeżeli ta opcja nie jest dostępna prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki.

Nasze opakowania

Myślimy o naszej planecie! Nasze własne opakowania nie zawierają plastiku i są wykonane z bardzo dużej ilości materiałów pochodzących z recyklingu. Czasami jednak ponownie wykorzystujemy materiały, które otrzymujemy od dostawców. Niektóre z tych materiałów mogą być plastikowe. Ponowne wykorzystanie jest dla nas ważniejsze niż wyrzucanie!

Usługi dostawy

Współpracujące z nami firmy kurierskie starają się zawsze jak najszybciej dostarczyć przesyłkę. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnień w dostawie (głównie z powodu warunków pogodowych lub ruchu drogowego).

DPD

W Polska paczki dostarczane są za pomocą DPD.

Jeśli złożysz zamówienie przed godz. piątek 00:00 godz., a produkty dostępne są w magazynie, zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia. Standardowo dostawa wynosi Dostawa w ciągu 2 dni roboczych..

Od razu po złożeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie droga mailową. W dniu wysyłki wieczorem otrzymasz maila z potwierdzeniem wysyłki, gdzie znajduje się numer śledzenia. Za pomocą numeru śledzenia, możesz śledzić swoja paczkę.

Przewidywany termin dostawy Twojego zamówienia jest wyświetlany na stronie danego produktu, a także w koszyku.

DHL Express

Wysyłka dla kraju: Polska za pośrednictwem DHL Express.

Jeśli złożysz zamówienie przed piątek 00:00 godz., a zamówione produkty są dostępne w magazynie, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Aby produkty mogły zostać wysłane, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie. Przewidywana Dostawa w ciągu 1 dnia roboczego. roboczych.

Zaraz po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail. Wieczorem, w dniu wysyłki, otrzymasz potwierdzenie nadania paczki z osobistym numerem śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się o jej aktualnym statusie.

Przewidywany termin dostawy Twojego zamówienia jest wyświetlany na stronie danego produktu, a także w koszyku.

Zamówienie ekspresowe

Wszelkie dodatkowe koszty są doliczane niezależnie od kosztów wysyłki.

DHL Express

krajdo 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Polska72,38 zł72,38 zł89,93 zł171,09 zł285,14 zł414,55 zł800,59 zł

Jeśli zamówienie przekroczy wagę 70 kg, zostanie doliczony koszt dodatkowej wagi. Oznacza to, że dla zamówienia o wadze 80 kg koszty wynikają z sumy 70 kg plus 10 kg. Np. jeśli zamówienie waży 143 kg, kwota do zapłaty to koszt 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.

Za pomocą naszego partnera logistycznego oferujemy, oprócz standardowej przesyłki, możliwość ekspresowej dostawy. Produkty, które znajdują się w magazynie i zostaną zamówione do piątek 00:00 godz. mogą być według życzenia wysłane ekspresowo. Wtedy otrzymasz paczkę we wszystkich europejskich obszarach metropolitalnych już następnego dnia!

Produkty, które nie znajdują się w magazynie, mogą też być dostarczone ekspresowo. Wysyłka następuje jak tylko produkty znajdą się w magazynie.

Wybór wysyłki ekspresowej możesz znaleźć w procesie zamawiania - tu oferowana jest ta opcja (ta usługa nie jest dostępna dla wszystkich krajów). Dopłata za przesyłkę ekspresową jest indywidualna w zależności od miejsca dostawy.

Zapłata należności celnych

Nasza lokalizacja znajduje się w Austrii, w Unii Europejskiej. W przypadku zamówień wysyłanych na terenie UE, podatek VAT jest wliczony w cenę całkowitą. Ponieważ przepływ towarów na terenie UE jest bezpłatny, nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Specjalne opcje wysyłki

W przypadku wybranych przedmiotów zostaną naliczone dodatkowe koszty ze względu na ich właściwości i związaną z nimi specjalną obsługę. Dodatkowe opłaty, które mogą zostać poniesione, są obliczane niezależnie od kosztów wysyłki.
Informacje te są wyświetlane na stronie szczegółów produktu.

Spedycja

Jeśli odkryjesz produkt wysyłany za pośrednictwem spedytora, możesz być pewien, że zostanie on zapakowany z najwyższą starannością. W takich przypadkach świadczona jest specjalna usługa, dzięki której firma spedycyjna może spotkać się z Tobą osobiście i przekazać Ci towar. Firma spedycyjna skontaktuje się z Tobą telefonicznie i wspólnie ustali termin dostawy. Prosimy o podanie numeru telefonu, pod którym można się z Państwem skontaktować.

Należy również zaznaczyć, że firma spedycyjna ma obowiązek jedynie dowieźć dostawę pod Twój adres. Od tego momentu towar uważa się za dostarczony i przekazany odbiorcy.
Prosimy o wzięcie tego pod uwagę w dniu dostawy w celu samodzielnego transportu towaru.

Towary wielkogabarytowe

Klasyfikujemy przedmioty jako wielkogabarytowe, jeśli wymagają specjalnej wysyłki ze względu na ich rozmiar lub wagę. Ze względu na te warunki, takie towary wymagają specjalnej obsługi w procesie wysyłki.

Transport chłodniczy

Wysyłka chłodnicza obejmuje wszystkie produkty, które muszą być chłodzone w naszym magazynie i utrzymywane w niskiej temperaturze podczas transportu. Dzięki temu możemy zagwarantować, że produkty dotrą do Ciebie w najwyższej jakości i absolutnie świeże.

Wysyłka specjalna z kosztami obsługi

Oferujemy również produkty, które wymagają specjalnego wysiłku w procesie pakowania i wysyłki. W związku z tym za wysyłkę tych produktów pobierane są dodatkowe opłaty manipulacyjne. Opłaty te zależą od wagi przesyłki:

Do 30 kg: normalna opłata manipulacyjna
30,01 do 60 kg: podwójna opłata manipulacyjna
60,01 do 90 kg: potrójna opłata manipulacyjna
i tak dalej

Wysokość opłat różni się w zależności od kraju wysyłki. Dokładną kwotę opłaty za wysyłkę można sprawdzić na stronie danego produktu, w koszyku i na końcu zamówienia.